AQUEST SANT JORDI "LA IAIA"


Aquest Sant Jordi sortirà a la venda el conte "LA IAIA" editat per Sd Edicions, de la col.lecció EL DODO BOBO. Text i il.lustracions: Maria Tarragó. Febrer 2011.
L'edició consta de 700 exemplars, 12 exemplars van signats i numerats per l'autora i es presenten dins d'una capsa amb una nina.
"LA IAIA" és un homenatge a la meva iaia, que va ser una persona molt important a la meva vida i me la vaig estimar molt. Un recull de records de la meva infantesa amb ella.
El títol del conte l'ha fet la meva filla Montsant, i des d'aquí vull donar-li les gràcies.
< >

2 comentaris:

Stel.la ha dit...

Maria... si pogués tenir un d´aquests exemplars amb la nina.......seria molt feliç!
Petons

Anònim ha dit...

Hola Stel.la, que tal? i tant que el podràs tenir l'exemplar amb la nina,li pots encarregar al Ricardo de la llibreria ABRACADABRA. Faré la presentació del conte a la seva llibreria el dia 7 d'abril i en portarem uns quants perquè els vengui el dia de la presentació.
Gràcies.
Maria Tarragó