PARTICIPACIÓ PROJECTE GALILEI







Aquí podeu veure el treball acabat, el bosc del conte de la Bella Dorment, un bosc ple de coloraines, com us he dit abans la imaginació dels nens no te límit.












































Projecte Galilei, companyia formada per Josep Galindo i Pablo Ley, proposa als infants i adolescents endinsar-se en el conte i participar en la creació de LA BELLA DORMENT DEL BOSC que s'estrenarà al Mercat de les Flors l'abril del 2010.

He segut una mica còmplice posant el meu gra de sorra amb aquest projecte tant fantàstic.

He col.laborat amb la meva experiència com a il.lustradora en un parell de tallers amb nens i nenes de l'Escola Concepció de Barcelona (entre ells, la meva filla Montsant).

Des d'aquí vull donar moltes gràcies a la Patricia McGill per haver confiat amb mi, ja que va ser ella qui em va venir a buscar.

També vull donar les gràcies a l'Ignasi Blanch pel seu assessorament.

El taller que hem escollit la Patricia i jo, ha segut que els nens i les nenes confeccionessin el bosc d'esbarzers que rodejava el castell de la Bella dorment. Cada nen ha de dibuixar el seu arbre, entre tots faràn el bosc, un bosc imaginari que hauràn creat ells mateixos, i ja sabeu que l'imaginació dels nens i les nenes és una imaginació sense limits.









< >