EXPOSICIÓ "NENES, BRUIXES I PRINCESES", "PRINCEPS,HEROIS I VALENTS"

PRESENTACIÓ DE L'EXPOSICIÓ "NENES, BRUIXES I PRINCESES",
"PRINCEPS,HEROIS I VALENTS" A JUNEDA (LLEIDA)














Diumenge dia 6 de desembre, vaig anar a Juneda (Lleida) a fer la presentació de les dues exposicions: "NENES,BRUIXES I PRINCESES" i "PRINCEPS, HEROIS I VALENTS", en representació a l'Ignasi Blanch i de tots els il.lustradors que hi van participar.

Va anar tot molt bé, després de la presentació, vam anar tots plegats a la sala on hi havia les dues exposicions, i els s'hi vaig fer una mica d'explicació de tot el que m'anàven preguntant.

Em vaig sentir molt ben rebuda per l'Eva, el Ramon i el Pere, tots tres molt amables. M'agradaria des d'aquí donar-los-hi les gràcies per la seva bona rebuda i amabilitat.

El Guillem, el meu fill, em va regalar una glà penjada d'un fil perquè aquest dia tingués molta sort, segurament em devia de veure molt nervioseta el dia abans.

Després per a celebrar-ho, el Sisco, Guillem i jo vam anar a dinar cargols a la llauna, bonissims!!!!
< >